Gratis levering in Belgïe en Luxemburg vanaf 39.95€ aankoop (vanaf 59.95€ in Frankrijk)

Hoe "drogen" en "vetvrije massa krijgen" tijdens de zomer? De zomer is al hier, de jaarlijkse vakanties beginnen, uw vakanties zijn al geboekt, maar vraag je u af als je een bikini op het strand durft dragen? Geen paniek, volg onze gids om u een gespierd en vetvrij lichaam te smeden.

WEES FIT VOOR DE ZOMER

WEES FIT VOOR DE ZOMER
Door Jennifer
Op 29-06-2016 09:00
  • Lifestyle

VOEDING

  • Verhoog uw eiwitinname. Om te drogen, moet je 2 tot 3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht verbruiken.
  • Focus op mager vlees (kip, kalkoen, vis) en eiwitten.
  • Verminder je inname van koolhydraten en eet meer voedingsmiddelen met een lage glycemische index, buiten training.
  • Verbruikt alleen goede bron van vet, zoals avocado, lijnzaadolie en koolzaadolie, oliehoudende zaden gedroogd vruchten. De hoeveelheid moet beperkt worden om geen vet te nemen.
  • Splits uw maaltijden om de stofwisseling te versnellen. Eet minimum 3 maaltijden en 2 hapjes per dag. Zorg ervoor dat u elke 3 uur eet om de stofwisseling hoog te houden.
  • Blijf gehydrateerd: Zorg ervoor dat u minimum 2 tot 3 liter water per dag drinkt. Water helpt om het volume van spiercellen te vergroten en om het lichaam af te voeren.

##PRODUCT_100WHEYP3##

Welke supplementen kiezen?

  • Afhankelijk van je morfotype, uw keuze zal tussen een wei-isolaat (voor endomorph, neiging tot overgewicht), een Wei (voor mesomorph, al tonic maar vaak vet) of Lean Gainer ( voor ectomorph, zeer dun en reeds zeer droog) variëren.
  • Aminozuren zijn essentieel voor de droge gewichtstoename, omdat ze de afbraak kunnen beteugelen en spieropbouw versnellen.
  • De BCAA's zijn bovenaan de lijst, omdat ze door het lichaam niet gesynthetiseerd worden.
  • Fat burners en L -carnitine optimaliseren vet verlies.
  • CLA is ook nuttig voor het verlies van vet.

##PRODUCT_100WHEY11##

TRAINING

  • Afhankelijk van uw beschikbaarheid om te trainen, werkt maar 2-3 spiergroepen per sessie. Op voorbeeld: rug en borst - biceps en triceps - schouders, buikspieren en benen
  • Begin altijd uw sessie met een polyarticulaire basisoefening (zoals de squat, ligt of deadlift,...) om anabolism (spiergroei) te stimuleren.
  • Ga dan naar de fitnessapparaten en gewichten
  • Voeg 15 tot 30 minuten cardio op het einde van uw sessie om vetverlies te maximaliseren.

##PRODUCT_CLA1##